29 September 2010

Berkisah tentang fesyen, may be aku tergolong dalam orang yang kurang berfesyen..Dalam erti kata lain, aku ni agak selekeh sikit..Tak kesah sangat pasal tue sume sampaikan orang ingat aku ni sekadar remaja bawahan umur. Memandangkan ketinggian aku yang cuma hanya 156 cam dan mempunyai berat dalam lingkungan 40-48 kg, aku agak malas untuk menampilkan diri. Ya..bagi aku kadang-kadang aku perlukan fesyen untuk mematangkan diri aku ni.

Memang mak ayah agak bising kerana mungkin duit aku banyak mengalir ke sudut pakaian. Tetapi hakikatnya, aku menafikan kerana pada aku makan pakai ku sudah tidak cukup. Kerana Denisha kesayanganku. Walaupun ianya bukanlah nama aku, tapi aku tetap menyayanginya sebab aku yang bayar tiap-tiap bulan. dan sentiasa ada dengannya tiap waktu. Bagi aku agak sukar untuk memiliki kereta sewaktu beljar tambahan pula tiada bantuan kewangan dari PaMa. (so jgn ikut cara aku ni ye..I got my own reason nape aku pakai kete waktu belajar). Dari sudut perbelanjaan pakaian, aku terpaksa mengurangkan hampir 70% daripada duit itu. Sigh, mungkin aku terpaksa berperang dengan perkataan 'shopping', 'sale' dan juga jom g JJ/tesco/jln2/mane2 la yang leh membuatkan aku keluar duit banyak kerana pakaian..Katakan tidak..

Tapi, aku memang nak sangat bergaya ala orang dah matang kerana nak sesuaikan dengan umur aku. Aku sudah 23 tahun.Jadi mesti up 2 date..susah la sikit untuk mencari saiz yang sesuai..Lagipun M bukan S. So aku rase aku dah start beli barang-barang yang aku rase nak pakai and up to date sikit la...Berangan jela...Tapi tahun depan bila dah ada gaji, confirm perkataan yang aku haramkan 2 akan dihalalkan jua.

erm nk ala2 timur/barat
comey!



bile dapat pakai?ngan husband kot

small but nice!













No comments:

Post a Comment