30 September 2010

Memoir aku & kamu...

Entri ni aku saje nak tulis sebab rasenye banyak benda yang aku perlu appriciate frenship aku dengan kawan2 kesayangan aku di maktb ni. Genap hari ini perkenalan kami 5 tahun 2 bulan 3 minggu dan 4 hari..sgt2 suke..sbb rasenye da bnyk benda n things we ol shared 2gether...bknla rasenye tp mmg btol pon.Teringat mase di Putrajaya, boleh dikatekan masa tue sume orang tak berapa rapat lagi. Ade jugakla gap yang boleh dilihat dengan mata kasar aku ni. Tapi bile da 5tahun ni..sume orang pon da matang..


Dua orang dari kami dah kawen..sgt epy 4 their..Yang lain ade jugak yang dah tunang, in relationship n even single. Memang tak dinafikan boleh la nampak ada yang da ada orang baru n macam2 status yang boleh diperkatakan. Sume bergantung pada situasi mereka. Kadang-kadang boleh dishare bersama dan adakalanya ia menjadi suatu tanda tanya. Kami sume ni epi go lucky punye orang sebab malas nak runsing2 dengan segala masalah dan follow je ape yang pihak atasan suruh wat. But sumtymes tu ade jugak la yang reveal tapi lebih banyak memendamkan perasaan dan diri. Yang penting benda tu sume tak dipersalahkan ke arah kami. 


Masing-masing dengan perangai masing2 dan ada yang boleh difahami dan ada yang sebaliknya. Tapi as a frens, jika kwn kite ada yang cacat halanya di mata mereka, mereka cuba menasihatinya semampunya..Yang penting ikhlas. Persahabatan itukan indah. Tanpa kawan tak  mungkin ada saat yang boleh dikongsi bersama tak kisahlah suka atau duka. Tapi kalau mereka tiada, mungkin kita akan jadi sendiri. Tiada benda yang boleh dikongsi bersama. Even parents pon, tak sume yang boleh kita kongsi...But kami hepi menjadi kawan selama bertahun yang dilalui. Dan hupfully frenship ni sampai bile2 pon..




Yam's wedding!

Zue's engagement!

Nite guls hangout!

Jln2 cari makan!

Math nite..US..

happiness

Mase muda2 dlu..

Una, Dila, Li2, Dewi, Manis..MERDEKA ke49

Trip to KL


BERSATU KITA TEGUH, BERCERAI PANDAI2LA JAGE DIRI..lebiu GULS!!!

No comments:

Post a Comment